Otoño 2019



Pasadas ciertas incidencias que se traducen en retrasos y sobre-costes asumidos por esta propiedad en aras del fluir de la obra todo continúa. Hemos aprendido del proceso de obra lo necesario, quizá aún no sea lo suficiente,  como para ofrecer un racimo de consejos a quien, como nosotros, emprenda el complejo camino de rehabilitación de un espacio como éste.
Con cierta fatiga por lo costoso del proceso y con el ánimo renovado al vislumbrar ya el tan ansiado fin de obra vamos adelante con el esperanza de que la meteorología nos permita rematar antes de lo duro del invierno. La contrata de albañilería ha mejorado mucho en su implicación y las gestiones de obra
Esperemos que las heladas no nos paren la obra hasta la próxima primavera.
La mampostería sube a buen ritmo con el objetivo de alcanzar y sustentar el alero y así poder rematar las leras del tejado pendiente de terminar. La carpintería exterior también espera el remate de la mampostería para poner las ventanas, las chimeneas esperan a las leras, remates de interior se van haciendo, la cerámica va está en puertas, multicapa y pintura esperando por el exceso de humedad, carpintería de interiores también en espera, fontanería y electricidad en proceso......demasiadas cosas dependiendo de demasiadas cosas. No queremos verlo pero quizá nos va a pillar el toro de nuevo, tocará protegernos como podamos de la cornada.

No subo fotos desde hace mucho tiempo aquí van algunas.

Pasatas  qualques angulemadas que esdevienen en retrasos y sobre-costes asumius por ista propiedat con a fin d'o fluyir d'a obra, tot contina. Hemos aprendiu d'o proceso de obra o que yera menister, encara que xisquiá no siga prou, como pa ufrir un rampallo de consellos a qui, mesmo como nusatros, comencipie o enreligato camín de rehabilitación de un espacio como iste.
Con bella cosa de cansera por lo costoso d'o proceso y con el esmo reviscolato al columbrar ya la tan anguciosa devantadera de obra imos enta debant con a alufra de que l'orache nos dixe rematar antis de lo preto l'ivierno. A contrata de albañilería ha amillorato asabelo en embrecar-se y se i-fan como cal con as chestions de obra.
Esperemos que as cheladas no nos faigan aturar a obra dica a esveniént  primavera.
A mampostería nanta a buen ritmo con o conque de plegar y emparar o rafe de o tellau y asinas poder ficar as leras encara por rematar. A carpintería exterior tamién bi-aspera os piqueros pa meter as finestras, as chamineras asperan as leras, rematen de interior se van fendo, a cerámica y recholas ya son en a branquilera, multicapa y pintura asperando por a contimanzia de humedat que  bi ha, carpintería de interiors tamién en aspera, fontanería y electricidat en proceso...masiadas cosas l 'arreu d'atras. No queremos viyer-lo pero mesmo nos va a pillar o toro atra vegada, caldrá proteger-nos como Dios nos asista d'a foricada.
N'on puyo fotos dende fa muito tiempo asinas que aquí ne van qualques.











Comentarios