Piedra tallada de entrada a Casa Ger

Ya ye rematada a piedra que será mesa en o mesmo puesto do bi-yera la heraldica de os Ger con su castiello y su clau en a man acucutando por a finestra.
A caracola de piedra en istos monts nos fa alcordanza que antismás iste paisache yera parexiu a lo que agora ye un mar tropical. Achedrezato chaqués y caracola fendo pachas pa cutio en a branquilera de casa nuestra. Tamién en tenemos asabelas por istas costeras nuestras entre cantals bolos y zaborros, ixo si, ya no i veyen  l'augua a no estar que pleba de recio y se chipien. A caracola como eixemplo de hospitalidat do arroclar-se de buen implaz.
Por refitoliar o revisalsiar-ne un poquet sobre a piedra diciré que no ye feita de piedra aragonesa, miraquemexió..de Fiscal, Canfranc, Calatorau...

Ye picada de piedra marmolada de Deba (Guipuzkoa) bien a o canto d'ixa mar tan güallarda y beroya que agora mesmo rompe en blancos gorgollos en mil chislas ixufrinando dica chipiar-ne qualques letras de Labordeta. 

Quiero llegar al mar
para salvarme.
Quiero llegar al mar
que desconozco
para huir de la furia
del árbol y la piedra,
quiero llegar al mar
inalcanzable.
Quiero llegar al mar
como gaviota libre.
Quiero llegar al mar
como llegan las nubes
con el viento poniente
y tu voz en su frente.
Quiero llegar al mar
y liberarme.
Quiero llegar al mar
que reconozco
y escapar de este cierzo,
de esta sed y esta herida.
Quiero llegar al mar
impenetrable.
Quiero llegar al mar
como navío ausente.
Quiero llegar al mar
como llegan los ríos
con el recuerdo abierto
de sus montes perdidos.
Quiero llegar al mar
para encontrarte.
Quiero llegar al mar
y ver tu rostro
mostrándome el camino
de la luz y la lluvia.
Quiero llegar al mar
hasta abrazarte.
Quiero llegar al mar
con tu mano en mis manos.
Quiero llegar al mar

Ya rematada de tot.



Comentarios